miercuri, noiembrie 16, 2011

My first giveaway :D

Hello ladies!



Today is a wonderful day! Am observat ca fara sa-mi dau seama am strans peste 1000 de vizualizari (din Romania). de cand mi-am reorganizat putin blogul. Din nefericire nu am reusit sa surprind momentul de 1000 fix, insa am resuit sa intru la nici mai mult nici mai putin de 1001 :)) .  Ma bucur mult ca va place blogul si ca reveniti pentru a vedea noutatile si nu pot sa spun decat ca va asteapta multe surprize in viitorul apropiat!


Si..ca sa sarbatorim, astazi organizez primul meu GIVEAWAY! :D


Care este miza?

Cele mai norocoase dintre voi, vor castiga cate o bijuterie deosebita!

Prize no.1


 Prize no.2



 Ce trebuie sa faceti?


1. Sa dati "like" paginii de Facebook pe care o gasiti aici sau pe bara laterala a blogului.

2. Sa fiti follower in mod public prin GFC(Google Friend Connect) aici sau pe bara laterala a blogului.

3. Sa adaugati un link pe blogul vostru sau daca nu aveti blog pe pagina de Facebook cu Giveaway-ul.

4. Sa imi dati un comment (la postarea aceasta) in care sa-mi raspundeti la intrebarea "Ce ati schimba la blog?" (exemple : mai multe postari despre o anumita tema, modul de organizare etc.);

5. Sa precizati in acest comment si numele cu care ati dat like pe Facebook si cel cu care ma urmariti prin GFC dar si linkul catre postarea de pe blogul/pagina de facebook cu giveaway-ul.

 Ce trebuie sa stiti :

1. Data incheierii este miercuri, 30 noiembrie, ora 00 00, deci aveti exact 2 saptamani la dispozitie.

2. Acest giveaway este deschis numai cititoarelor mele din Romania;

3. Castigatoarele vor fi alese cu ajutorul site-ului random.org. si vor fi anuntate atat personal, printr-un mesaj pe pagina de facebook cu care au dat like dar si public, pe blogul meu.

Good luck girls!!

--------------------------------------------------------------------

Imi puteti scrie fie pe FACEBOOK un mesaj, fie imi puteti trimite un e-MAIL daca aveti vreo intrebare, v-a placut o anumita postare sau din contra, or just to talk! And...do leave some comments girls!

You can write me a message on FACEBOOK , or you can send me an e-MAIL if you have any question, you loved a post or on the contrary, or just to talk! And...do leave some comments girls! 

6 comentarii:

Anita spunea...

Multe poze cu unghiute:x multe multe multe !

16 noiembrie 2011 la 09:23
Anita spunea...

multe multe poze cu unghiute:)
facebook: Anita Maria
gfc: anita anita
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000360327891

16 noiembrie 2011 la 09:32
Anamaria spunea...

Esti o super cool blogherita!!! Asteptam asa ceva din partea ta.... acum sa trec la subiect... la blogul tau imi place totul , dar poate as dori sa am mai mult de citit intr-o zi de postare...in rest subiectele sunt foarte interesante asa ca tine-o tot asa.... pusi like a chocolate !!!!

16 noiembrie 2011 la 11:05
Anamaria spunea...

Ne aduci in fiecare zi cate ceva nou, dar poate eu una as dori sa scrii un pic mai mult.....ca sa am ce citi.... in rest tine-o tot asa pusi like a chocolate!!

16 noiembrie 2011 la 11:06
nicoleta brindusa spunea...

hmmm..eu l am descuperit destul de recent...(adica azi in timpul cursului de statistica)...si pot spune din ce am
vazut si din ce am citit e destul de interesant...tine o tot asa facebook:nicoleta bridusa bostan
https://www.facebook.com/NicoletaBrindusa

21 noiembrie 2011 la 05:57
Raluca Iorga spunea...

Draga doamna profesoara, as dori sa iti dedici mai mult timp scriind articole asa "fabulous" cum ne-ai obisnuit pana acum, pentru ca le vrau mai lungi si mai consistente!!! and i want to eat that chocolate cake sooner than saturday please. love.kiss kiss
http://www.facebook.com/raluiorga

30 noiembrie 2011 la 08:36

Trimiteți un comentariu