duminică, noiembrie 06, 2011

French manicure

Hey ladies!


Dupa cum bine stiti cu ajutorul catorva tehnici mai complicate sau mai putin complicate putem realiza pe unghiile tehnice niste modele deosebite. Dar ce facem noi, manichiuristele, cand o clienta ne cere clasicul french alb in loc sa ne lase sa ne punem in aplicare ideile super indraznete?


Ei bine, dupa cum bine v-ati dat seama deja, iubesc sa creez modele noi, sa pictez si sa dau culoare unor unghiute si este ca si cum mi-ar taia cineva aripioarele cand imi cere ceva simplu. :)) Mai de voie, de nevoie realizez insa clientelor mele si clasicele french-uri albe.


V-am postat cateva modele de french putin mai jos:


French alb drept cu cover pink nuanta unghiei


French alb cu zambet cu cover pink nuanta unghiei



French cu linie de zambet si cover pink cu sclipici foarte fin


 French cu linie de zambet si cover pink cu sclipici foarte fin + trandafiri pictati pe inelar




French cu linie de zambet si cover nuanta unghiei + floricele 3D pe inelar si degetul mare


French cu linie de zambet si cover pink cu sclipici fin + model one stroke pe inelar


French alb cu linie de zambet nu foarte accentuata si cover pink nuanta unghiei + model stampiluta + 3D pe inelar si pe degetul mare




Va place manichiura french sau preferati alte modele mai deosebite?
--------------------------------------------------------------------


Imi puteti scrie fie pe FACEBOOK un mesaj, fie imi puteti trimite un e-MAIL daca aveti vreo intrebare, v-a placut o anumita postare sau din contra, or just to talk! And...do leave some comments girls!

You can write me a message on FACEBOOK , or you can send me an e-MAIL if you have any question, you loved a post or on the contrary, or just to talk! And...do leave some comments girls!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu