joi, noiembrie 03, 2011

Tom&Jerry nails & Marie (aristocats) nails

Morning girls!



Pentru astazi pe langa alte surprize v-am impartasit una din melodiile mele preferate. Hope u like it! 
For today, beside other surprises I posted one of my favourite songs. Hope u like it!

Si revenind la ale noastre am cam neglijat postarile cu unghii in ultimele zile si astazi o sa ma revansez cu cateva modele dragute pe care le-am realizat in ultima perioada.
 And getting back to our ”business” I kinda neglected the nail related posts and that”s why I will show you some cute designs that I made lately.

Asa cum v-am spus acum ceva vreme imi doream de mult sa-i pictez pe Tom si pe Jerry dar si pe pisicuta cea mai iubita dintre toate Marie din Pisicile aristocrate.
As I told you a few days ago I wanted for a long time to paint Tom & Jerry and Marie (Aristocats) on some nails.

Andreea a venit la intretinere si ne-am decis sa-i pictez pe Tom&Jerry pe unghiile ei.
Andreea came to do her nails and Tom&Jerry were painted on her nails. 


Unghiile tehnice arata asa dupa 4 saptamani...
After 4 weeks Uv gel nails look like this...


 Pentru Tom&Jerry inspiratia mea a fost:
For Tom&Jerry my inspiration was:



si iata rezultatul:







Unghiile tehnice arata asa dupa 4 saptamani...
After 4 weeks Uv gel nails look like this...


Dupa ce i-am aratat Ralucai ideea mea de model a fost foarte incantata si ne-am decis sa i-o pictez pe Marie(pisicile aristocrate).
 After I showed Raluca my idea of design she was thrilled so we decided to paint Marie(aristocats).

For Marie my inspiration was:
Pentru Marie inspiratia mea a fost:


(complimente Mariei D pentru model / Compliments to Mary D. for the design)

si iata rezultatul:




Timeea a fost de asemenea incantata de Tom &Jerry :)

 Pentru aceasta pictura inspiratia mea a fost:
For this design my inspiration was:



si iata rezultatul:






BONUS PICS with guilty pleasures




--------------------------------------------------------------------

Imi puteti scrie fie pe FACEBOOK un mesaj, fie imi puteti trimite un e-MAIL daca aveti vreo intrebare, v-a placut o anumita postare sau din contra, or just to talk! And...do leave some comments girls!

You can write me a message on FACEBOOK , or you can send me an e-MAIL if you have any question, you loved a post or on the contrary, or just to talk! And...do leave some comments girls!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu