luni, noiembrie 21, 2011

Cherry Lipstick

Hello ladies!

Printre multe alte pasiuni, am si eu, ca toate fetele, cativa pitici pusi pe diverse chestii. Printre acestia iubesc spre exemplu textura materialelor care ma invaluie, mirosurile care-mi patrund prin nari, gustul mancarurilor si nu in cel din urma texturile, culorile cosmeticelor pe care le folosesc.

Astazi vreau sa vorbim despre rujuri si gloss-uri de buze si sa patrundem in substratul acestor simple, dar intrigante intrumente de infrumusetare.

 Nu pot sa spun ca detin o colectie impresionanta. Nici pe departe. Si nici nu cred ca despre asta e vorba. Dar pot sa va spun ca mi se par foarte importante 3 aspecte la un ruj. In primul rand este culoarea, bineinteles, in al doilea rand textura, apoi mirosul iar apoi rezistenta acestuia pe buze si modul in care se comporta.

Tumblr_luz2v0lpex1r5m8rvo1_400_large

Desigur ca atunci cand cumparam un gloss sau un ruj nu putem fi sigure ca va rezista ”20” de ore precum spune, poate, pe ambalaj, sau ca nu va capata un aspect urat, branzit pe buze dupa numai 30 de minute de purtare, dar il putem alege dupa alte considerente.

Bineinteles ca alegem intai culoarea, sau brand-ul daca avem unul favorit. Apoi il testam pe buze si ii simtim astfel textura, mirosul si experimentam cat timp tine pe buze. Daca ne incanta toate aceste aspecte. It”s a keeper!:)






Eu una aleg un gloss daca ma face sa ma simt glamorous, oricat de pretentios ar suna. Daca imi face buzele moi, le invaluie intr-o culoare placuta si ma incanta si mirosul. Nu as putea suporta sa simt un miros neplacut de fiecare data cand as aplica gloss-ul.

Lasand la o parte prejudecatile, si luandu-ne inima in dinti putem alege dintr-o varietate impresionanta de culori si putem face niste combinatii spectaculoase intre ruj si imbracaminte, coafura si personalitate.

Cred ca nu ar trebui sa lipseasca din beauty case-ul nostru urmatoarele nuante.

1. O varianta roz deschis, ca de bebelus, u know baby pink 
Tumblr_lv0g3hjoit1r5wivoo1_500_large

2. Un ruj / gloss nude cu sclipici sau fara.
Tumblr_luzizedhr51qgk5f1o1_1280_large

Tumblr_luz4i7ssw21r6ipclo1_500_large

3. Un ruj sau un gloss fuchsia.
Tumblr_luz7l2jcqq1r5c9gro1_500_large

4. Un ruj rosu – keeping up with the classics 
Rockabilly-sexy-art-photo-beauty-1_large

 Floriansommet13_2_large

Tumblr_lunxpyco9r1qghg5so1_500_large

Si bineinteles putem sa ne facem de cap cu o multime de alte nuante.

Dar, sper din suflet ca nu v-am incurajat astfel sa cheltuiti o multime de bani data viitoare cand iesiti la shopping : ) ) .

Tumblr_luzk70yhve1qhuqzio1_500_large

Nu am gasit rujul ideal inca, dar am gasit un gloss cu care ma dau de multa vreme si la care nu pot renunta. Si pot sa spun ca ma cucereste un lip gloss daca are un miros de cirese, sau ciocolata, sau vanilie poate. Cu siguranta imi va face placere sa-l folosesc.

Spre exemplu am mirosit astazi un nou balsam de buze de la Oriflame, cu miros de ciocolata! Definetely I”m gonna get one!:)



Cred ca ideea este sa inveti sa iubesti ceea ce te inconjoara si sa alegi in mare parte lucruri care te fac sa te simti bine, si nu dupa vreo regula ridicola, impusa, nepotrivita tie.

Fii tu insuti! Esti superba!

Tumblr_lm3xangt2a1qc5thco1_500_large

Tumblr_luz5jzekeg1qk3oako1_500_large

35865_103387173045893_100001238318865_21658_4255428_n_large
--------------------------------------------------------------------

389227_238322776221826_100001323151929_596336_1216177197_n_large

Tumblr_kw8r89jgss1qa9mbeo1_500_large

7b7e72ff06c0066542e9b830fd42b284_large

Sad-love-quotes_large

--------------------------------------------------------------------

Don”t forget of the giveaway! :)


Pana acum nu s-au inscris decat 2 persoane :)

--------------------------------------------------------------------
Imi puteti scrie fie pe FACEBOOK un mesaj, fie imi puteti trimite un e-MAIL daca aveti vreo intrebare, v-a placut o anumita postare sau din contra, or just to talk! And...do leave some comments girls!

You can write me a message on FACEBOOK , or you can send me an e-MAIL if you have any question, you loved a post or on the contrary, or just to talk! And...do leave some comments girls!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu