luni, octombrie 24, 2011

Sex and the city 2 - Film/Movie

Hey girls!

Ieri a fost o zi grozava! Am avut putin timp sa ma intalnesc cu prietena mea cea mai buna si am avut some great moments together. Oh my! Mi-era atat de dor sa have some girls talk. Anyway, cred ca am intrat in ”febra” filmelor pentru ca astazi voi impartasi cu voi un alt film pe care l-am vazut. Si de data asta unul extraordinar ”TOTUL DESPRE SEX 2”/”SEX AND THE CITY 2”. Sunt mai mult decat sigura ca cele mai multe dintre fete iubesc acest film, in primul rand pentru ca este truly inspiring si in al doilea rand because of the fashion. Oh my my my! Si ce mai fashion! Pe langa faptul ca peisajele sunt fabuloase, filmul ofera o noua modalitate de a privi lumea asta. Rochiile, bijuteriile, unghiile, coafurile...absolut superbe. Nimic mai mult, nimic mai putin decat un gust extraordinar pentru combinatii de efect.

Yesterday was a great day! I got to get together with my BFF and we had some great moments together. Oh, my! I so missed having some time together with her. Anyway, I believe I got into the movie fever cuz today I am going to share another great movie that I have seen again, ”SEX AND THE CITY 2”. I am sure that most of the girls love this movie, firstly because it”s so inspiring and secondly because of the fashion. Oh my my my!!! And what fashion!! Besides of the fact that the landscapes are fab, the movie provides an entire new way of seeing fashion. The dresses, the jewelery, the nails, the hairstyles...absolutely gorgeous.Nothing more and nothing less that pure taste in great combinations.

Pe langa toate lucrurile superbe, filmul scoate in evidenta ideea prieteniei fara limite, lasand la o parte anii, oamenii care vin si pleaca din viata noastra si unele intamplari mai mult sau mai putin nefericite.

Besides all the fab things, the movie emphasizes the idea of limitless friendship, leaving aside the years, the people that come and go trough our lives or any happy or unhappy event.

Am sa va arat ceea ce m-a impresionat pe mine in mod deosebit.
I”ll show you what impressed me the most.

UNGHIILE / THE NAILS



HAINELE / THE CLOTHES













BIJUTERIILE / THE JEWELERRY




MACHIAJUL&COAFURILE /
 THE MAKE-UP&THE HAIRSTYLE



ACTORII / THE CAST




ET LA PIECE DE RESISTANCE



In caz ca nu ati vazut filmul, nu ar mai trebui sa stati pe ganduri. Aveti aici trailerul:
In case that u haven”t seen the movie, you shouldn”t think twice. Here is the trailer:


----------------------------------------------------------------------

Imi puteti scrie fie pe FACEBOOK un mesaj, fie imi puteti trimite un e-MAIL daca aveti vreo intrebare, v-a placut o anumita postare sau din contra, or just to talk! And...do leave some comments girls!

You can write me a message on FACEBOOK , or you can send me an e-MAIL if you have any question, you loved a post or on the contrary, or just to talk! And...do leave some comments girls!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu