joi, octombrie 20, 2011

A drifted leaf

Michael Buble - Everything

Asculta mai multe audio diverse
Mornin” girls!

V-am postat astazi o melodie care mie imi inspira a certain mood, o veselie anume si un zambet cu care va doresc sa incepeti sau...sa terminati ziua :)
Mai mult decat atat, versurile sunt foarte frumoase si chiar mi-as dori sa aud mai multi barbati care sa le spuna iubitelor lor lucruri de genul ”(...)and I can't believe /of that I'm your man/and I get to kiss you/baby, just because I can(...)”

Anyway, enough romance for one day :)
Today”s post is about autumn. Even though I am not such a big fan of this season, I”ll try not to get in a bad mood because of rain and bad weather.








 M-am informat putin si in legatura cu unghiile si cu ceea ce se poarta toamna asta, tocmai ca sa va tin la curent cu noutatile :)

Toamna asta indrazniti sa purtati
1. Culori neutre (Neutral colors)

2. Culori metalice (Metallic colors)

3. Contrast dintre o nuanta deschisa si una inchisa (Color Blocking - denumirea originala)

4. Sclipici (Glitter)


Bineinteles ca nu am stat nici eu degeaba si am facut cateva unghiute in culorile toamnei si spre fericirea mea unele dintre clientele mele dragi au preferat chiar unghii tematice.





Autumn colours & great design, personal fav 1







Autumn Leafs, Personal Fav 2 !


And the cherry on the top, some new designs :)

 

And that”s all for today :) I hope you enjoy autumn more that I do!

Imi puteti scrie fie pe FACEBOOK un mesaj, fie imi puteti trimite un e-MAIL daca aveti vreo intrebare, v-a placut o anumita postare sau din contra, or just to talk! And...do leave some comments girls!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu