sâmbătă, octombrie 15, 2011

A Nail Art Break :)

Hey girls!

It is good to see you again!
Pentru astazi m-am gandit sa povestim putin despre Nail Art.

Here is a nice song for you to listen while reading my post:
(eu am auzit piesa prima data la RMA & I believe it is kinda cute, even though I am not such a big fan of CRBL :) )



Si revenind la oile noastre (cum s-ar zice :)) )  vreau sa va arat niste personaje dragalase pe care le-am pictat pe unghii si altele pe care mi-as dori sa le incerc in viitorul apropiat ca tot se apropie THE Halloween.

Acum ceva vreme, I started lookin at the RObotzi videos si am fost chiar incantata de sezonul I. Tocmai de aceea cand una dintre clienetele mele/friend, Cristina, m-a rugat sa-i fac pe Mo si pe Foca sa prinda „viata” pe unghiile ei am fost mai mult decat incantata! Si eu spun ca au iesit chiar frumos.M-am inspirat din:


 


Si rezultatul a fost:


 In ceea ce-l priveste pe TWEETY de muult vreme mi-am dorit sa-l pictez cuiva:) Jula was the lucky one!
(Poza este facuta cand a venit la intretinere adica dupa o luna de cand le avea)
 Asa cum am scris si in postarea de ieri, Roxanei i-am pictat one piece of a girly girl smiley.
 Andreea, o clienta tare zapacita m-a rugat sa i-o pictez pe Tinkerbell pe un inelar si pe Minnie Mouse pe celalalt and I was delighted. prima poza este pentru a va arata aspectul unghiilor inainte de pictura iar dupa diferite poze din timpul procedeului si cu varianta finala.









Raluca m-a lasat sa i-l desenez pe nimeni altul decat my personal fav SPONGE BOOOOB  :))
Inspiratia a fost dintr-o poza utilizata pe Facebook to tag your friends si care pe mine m-a amuzat teribil and it still does :)) Am incercat sa transpun cateva fatuci mai simpatice si in principiu cele alese de Raluca.

Rezultatul a fost quite nice I say :)


















Pe viitor imi propun sa pictez unghii tematice pentru Halloween, pe cei din The Simpson family, Hello Kitty, Snoopy, Pisicile aristocrate...cine stie ce alte minunatii o sa imi mai treaca prin cap, mie sau clientelor mele :)

Daca aveti vreo idee de ceva personaje sau doriti sa-l vedeti pe vreunul in mod deosebit astept mesajele voastre fie pe e-mail, fie pe Facebook, fie puteti lasa un comment aici :)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu