luni, mai 24, 2010

Anita
~ constructie +
~ model permanent french roz +
~ 4 flori 3D din acryl +
~ model permanent din dungi +
~ puncte negre


Unghiutzele clientei erau deosebit de scurte si cu pielitele taiate recent, ceea ce le facea sensibile.

Dupa pregatirea lor corespunzatoare..



...am aplicat sabloanele si materialul...



...am pilit pentru a aduce unghiile in forma perfecta...



...am facut ultimele retusuri si am aplicat restul materialelor...

...si, Voila!...

...rezultatul sunt niste unghii deosebite, cu un french perfect conturat...



... si de o grosime foarte mica.



Apoi, am "asezonat" acest french cu flori 3D din acryl..



...pentru ca apoi sa realizam un model si mai deosebit din negru...





In final, unghiile au un aspect extrem de natural, finut, culoarea calda de la baza fiind exact nuanta potrivita pentru pielea clientei.



















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu